13 آبان؛ فریادهای "آماده هستیم"ِ نوجوانان و جوانان بجنوردی در طنین ایستادگی علیه استکبار
13 آبان؛ فريادهاي "آماده هستيم"ِ نوجوانان و جوانان بجنوردي در طنين ايستادگي عليه استکبار

13 آبان؛ فریادهای "آماده هستیم"ِ نوجوانان و جوانان بجنوردی در طنین ایستادگی علیه استکبار

نوجوانان و جوانان در بجنورد و همچنين در سراسر استان خراسان شمالي همراه با سراسر کشور، با فريادهاي خشمگين عليه استکبار جهاني و اعمال همواره جنايتکارانه اسرائيل غاصب، سيزده آباني قدرتمند را رقم زدند. و فريادهاي آماده باش "الله اکبر " و "مرگ بر اسرائيل" سردادند.
شناسه خبر : 52699 تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ مراسم محوری و حرکت یکپارچه راهپیمایی 13 آبان به همت فعالان فرهنگی و اهالی مسجد در استان خراسان شمالی برنامه ریزی شد و با حضور پر جوش و خروش نوجوانان و جوانان  و دانش آموزان در اقصی نقاط شهری و روستایی این استان برگزار شد.

 

پرچم های ایران اسلامی در کنار پرچم های به اهتزاز درآمده فلسطین ویزگی اصلی این حضور بود و شعارهای استکبار ستیزی با فریادهای مرگ براسرائیل خشم همیشگی و ایستادگی مردم را نشان می داد.

دانش آموزان همراه والدین خود با پلاکاردهای "ما تاآخر ایستاده ایم" و پوسترهای طراحی شده هشتک #حریفت_منم قدم های استوار این راهپیمایی بودند و سیزده آبانی بزرگتر را رقم زدند.

تشییع نمادین جنازه های کودکان و نوجوانان فلسطین در بمباران های وحشیانه اسرائیل و همدردلی با مادران داغدیده غزه دیگر تصویر گویای این راهپیمایی بود که آمادگی برای ایستادن و مقابله در برابر ایادی کفر و رژیم غاصب صهیونیست را در دیده ها حک می کرد.

این راهپیمایی از محل میدان شهید بجنورد آغاز شد و تا خیابان های مجاور مصلای امام خمینی (ره) ادامه داشت و پایان یافت.

 

پایان/